Oldalak

2016. szeptember 27., kedd

Haladunk a zöld babasorozattal 2.

Tegnap este indítottam el 15 felsőrész nyomtatását, és hogy biztos (??) legyek majd a nyomtatás sikerében megvártam az első fél órát. Csak valami rejtélyes oknál fogva az egyik támasz a karikák közepén nem ragadt le:
Megállítottam a nyomtatást, letakarítottam a tálcát. Van egy szép karikagyűjteményem:
 
Az újrakezdés után a hiba ismétlődött, de már nagyon haza akartam menni. Így egy támaszt kikerestem a szemétből és kétoldalas ragasztóval visszaragasztottam a kör közepére. Mivel ezek a támaszok nem teljesen egyformák, nem lehettem biztos abban, hogy pontosan jó formájút választottam. csak abban bíztam, hogy néhány réteg után magára a nyomtató. 
És így lett! 
Ma reggel 15 felső sorakozott a tálcán, mindegyik rendben volt,  ez az egy támasz kis tekergés után felépült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése