Oldalak

2022. augusztus 30., kedd

Carbon puzzle SmartSoc verzióban

A SmartSoc projekt is a végéhez közeledik. Egészen pontosan, a poszt írásakor már csak egyetlen nap van a futásából. A záró rendezvényre újrahasznosítottam egy nemrés használt Carpon puzzle modellt a Thingiverse-ről. A projekt színeit szerettem volna megjeleníteni, de kétféle zöld nem igazán működöt együtt. Így a világosabb zöldet kőszínűre cseréltem:

A biztonság kedvéért teszteltem, a modell 5 cm-es méretben tökéletesen illeszkedik, és a hézagok működnek. Sajnos a fényviszonyok nem voltak túl jól a fotózáskor:

A projektzárón viszont már jobb képet tudtam készíteni, itt látszik a köszöntő "csomag" szinte minden eleme, köztük az összerakott puzzle is a finn kolléga jóvoltából:

Ha jobban ránagyítok a kész puzzle-re, akkor ilyen szépen látszanak a különböző színű elemek:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése