Oldalak

2023. július 2., vasárnap

Tátra puzzle

Egy nagyon ötletes munkát fotóztam, mielőtt eljuttattam a tulajdonosának. Ez egy 3D puzzle, aminek a formáját a Tátra egyik modellje adta, és ez lett feldarabolva egy puzzle-kerettel, amely a szokásos formákra vágta az eredeti modellt:

Próbáltam kiemelni az egyik sarokrészt, hogy látszódjon, milyen szépen működik a hézagolás:
A nyomtatást több részletben oldottam meg, hogy ha valami probléma adódna, akkor kevés legyen a hulladék. És az ördög nem aludt, mert az egyik felét valóban újra kellett nyomtatnom. A hézagolás tökéletes volt, csak a domborzat valamely kiálló része a rétegekben shiftet okozott, ami sajnos összeragasztotta szomszédos elemeket. Feszegetéssel ezek egy része szétvált, de érezhetően akadozott az elemek mozgása. Így ezt a problémás részt újranyomtattam, figyelve arra, hogy a kiálló részek mindig vissza legyenek gyömöszölve a helyükre és ne legyen eltolódás a rétegekben.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése