Oldalak

2016. április 20., szerda

A nyuszi

A neten keresgélve igen sokszor futottunk bele a következő képbe:
Nem vagyunk nagyravágyóak, és piros filamentünk sincs, és ez a nyuszi olyan nagy....
Így mi csak kis fehér nyuszit szeretnénk. :-)

A letöltöttem ezt a nyuszit:
http://www.thingiverse.com/thing:961628
A nyomtatásnál nem sokat variáltam: csak kicsinyítettem, raft-ot és support-ot kértem, és standard módban majdnem 4 órát dolgozott rajta a nyomtató. Az elején nagyon sokáig nem látszott, hogy mi lesz belőle, olyannak tűnt, mintha csak támaszt nyomtatnánk.

Aztán egyszer Roland felkiáltott: Igen, én már látom benne a nyulat! És valóban sejteni lehetett a kerek hátát.
Van pár képünk a nyomtatódásról:
Az utolsó pillanat, amikor még éppen befejeződik a nyomtatás.
A kész nyuszi még a tárgylemezen.
Azt már láttuk, hogy a támaszt nem fogjuk (tudjuk) annyira eltávolítani, hogy a belseje teljesen üreges legyen. A nyuszi felületének egyáltalán nem tett jót a kicsinyítés, mert a felületi háló is arányosan vékonyodott, félő volt, hogy a támasz eltávolításakor eltörik.
Bármennyire is vigyáztunk, az egyik füle mégis letört, amit Bogi gyurmaragasztóval applikált vissza:
(Ezen a képen a fülei inkább szarvaknak látszanak.)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése