Oldalak

2016. november 12., szombat

Kúp ellipszismetszete

A 3DTech az iskolákban csoportból kapott matematikai modellek közül ezt a kúpot már a Szakértői konferencia ideje alatt nyomtattam. Akkor az volt a probléma, hogy az eredeti méret annyira kicsi volt, hogy eléggé vékonyka lett és nagyon pókhálós is.
(Haza akartam vinni, hogy majd otthon szépen megtisztogatom. De sajnos a táskámban teljesen széplapult. Hát igen, a női táska....)
Szóval most megnöveltem (12 cm magas lett), és a biztonság kedvéért a következő beállításokkal nyomtattam:
Shell: 3
Kitöltés: 15 %
Rétegvastagság: 0,2 mm
Philament-es filamenthez: 215°
Raft: nincs
Support: nincs
És így lett a nyomtatási idő 5 óra 24 perc, anyagszükséglet: 63 g


 Ha alaposabban megnézzük, akkor azért vannak hibák:
Az ellipszis alsó felénél okozott egyenetlenséget a támasz hiánya. De, ha támasz, akkor raft is, és most türelmetlen voltam. Nekem tetszik most a kúp alja és a hibák mellett most el tudtam menni.


A kék kúp sikerén felbuzdulva pirosban és sárgában is készült egy-egy nyomtatás, amit majd csoportmunkához fogok majd tavasszal használni.
(Azért, ha nagyon nem lesz mit nyomtatnom, belevágok rafttal és támasszal is.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése