Oldalak

2016. november 29., kedd

Out of filament és kitöltés

Nyomtatás közben fogyott el a filament, amely nem szokott gondot okozni. Az extruder visszaadja a csonkot és felajánlja, hogy fűzzük be az új filamentet. Igen ám, de  most nem jött ki a csonk és persze újrafűzni sem tudtam. Az extrudert szétszedve ez a látvány fogadott:
A filament vége egyáltalán nem akart kijönni.  Így összeszereltem, visszamelegítettem, majd melegen szedtem szét, hogy a megolvadt vég ne keményedjen vissza. Sikerült!
És, ha már ennyit vacakoltam, akkor érdemes volt megnéznem az éppen megszakított nyomtatás kitöltését. Először nem értettem, hogy miért nem forgatott helyzetben nyomtatódott, és persze ritkábban. A sok izgalomban megvilágosodtam: Ez a 10%-os kitöltés a low nyomtatás esetén. Az egyik rétegen az egyik irányban történik a vonalkázás, a másikban erre keresztben, így csak a rácspontokban lesz meg az összes réteg:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése