Oldalak

2016. június 9., csütörtök

Baba 3.

Az előző modell sikertelenségei (itt és itt) után találtam a egy ígéretesebbet a http://www.3dprintforums.com  oldalon. Megtetszett, mivel a renderelt képek alapján egy igen nagy felbontású stl fájlra számítottam:
http://www.3dprintforums.com/downloads.php?s=37bc255299ba84f1787fbcde870919b6&do=file&id=16
Az összeillesztést négy kis pöcök biztosítja.
A lebillentett felső részeken látszik a beillesztés helye.
Az stl fájlból leválasztottam a második (piros) babát, hogy a formát és az illeszkedést teszteljem.
Lássuk nyomtatásban!
A meridián ívek szépen épülnek.
Most szépen tudtam fotózni a támaszt a közepén.


Már a fej felénél járunk.
2 perc múlva kész.
Fél perc van hátra.
A támasz és a perem raftja alulról.
(Korábban fekete filament volt befűzve és nem
folyattam ki teljesen a kevert színt.)
És az alj nyomtatása után....
...sajnos nem passzolnak. Nagyon nem!
Ennél jobban nem illeszkednek.
Vagyis semennyire, mert a peremek felfekszenek egymásra.
Igen sokat kellene reszelgetni, hogy jók passzoljanak.
A másik zavaró dolog a felbontás. Ennél jobbra számítottam a render alapján.
Nem keresgélek tovább. Saját tervezés kell!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése