Oldalak

2022. április 21., csütörtök

Tórusz darabokban (2.)

 A tegnapi lendület még egy tóruszdarabolást eredményezett. Szerettem volna ferdén is vágni a tóruszból néhány szeletet. Mivel a PrusaSlicer-ben csak vízszintes vágást lehet ejteni, így magát a testet kell elforgatni. Az x tengely körül 45 fokkal forgattam el a modellt, és öt vágást ejtettem. Az első felezés volt, de utána nem tudok arányokat mondani. 

Igazán furcsa, veseformájú szeletek lettek. A nyomtatás közel 4 óra lett volna, így 0.3-as rétegvastagsággal 3 órára tudtam faragni az időt. Ez lényeges volt, mivel két sorozatot szerettem volna nyomtatni narancs és barna színből.
Íme a kollekció:
Összerendezve is izgalmas. Arra még én sem számítottam, hogy a metszetek megjelenítése olyan érzetet kelt majd, mintha nem is párhuzamos síkokkal vágtam volna a modellt!

Rájöttem, hogy a gyurmaragasztó nem dekoratív 😉, így muszáj nyomtatnom egy talapzatot is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése