Oldalak

2022. május 18., szerda

Megmutatom a bilétákat

Nemrég mutattam egy pici részletet abból, hogy mit modelleztem a SmartSoc projekt logójának felhasználásával. Akkor nem akartam lelőni a poént előre, de mivel ma megtartottuk a foglalkozást, így  már semmi akadálya. Szóval a logó színeit felhasználva kétszínű bilétákat nyomtattam egyrészt bemutató darabnak is, és ajándéktárgynak is. Ilyenkor a szempont, hogy 8-10 perc alatt nyomatható legyen 1 db, de persze egyszerre több készül, hogy kevesebb legyen a színváltás. Ezek voltak a modellek:

És, ezek lettek a mintadarabok:

Ekkor még a lyukasztás nélkül nyomtattam ki ezeket. Végül is mindegyik tetszett, A jobb oldaliak az eredeti színkiosztást követték, a bal oldaliak az inverzet, vannak peremesek és nem-peremesek. Látni akartam lyukkal is a készletet:

Végül is úgy döntöttem, hogy mind a négyféléből nyomtatok 2-2 tálcával, az biztosan elég lesz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése