Oldalak

2022. május 11., szerda

Thor kalapácsa

 A félév végéhez közeledve, érkeznek a hallgatói munkák, melyek egy része nyomtatásra is kerül. Így volt ez Thor kalapácsával is. Elég korán elkészült, így az utolsó órára már tudtam is vinni. Ennek a modellnek nem a komplexitása volt a nagy előnye, hanem az, hogy egy ferde lapjára állítva támaszték nélkül lehetett nyomtatni. Ha a kalapácsot a fejére állítjuk, akkor le kellett volna vágni a nyél végét, vagy támasztékra épült volna az egész. Hogy a nyomtatás közben a stabilitást erősítsem, kapott egy 1 cm-es brimet körben. Mivel ez a kísérleti példány, így 0,35-ös rétegvastagsággal nyomtattam. Ez látszik is a felületen, nem lett túlságosan szép. 




u.i. Ezt megtartottam mutogatós példánynak, a hallgatónak kinyomtattam 0,2-es rétegvastagsággal. Ezt viszont elfelejtettem fotózni. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése